Akcie ZENTIVA - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 51 až 100

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Akcie ZENTIVA - Diskuze k tématu Akcie ZENTIVA


Výpis příspěvků 51 až 100 (27316)
 
přečíst (3) 05.02.09 15:48  Tatrman  (126383)

Ber

Nedomníváme se, že by tato žaloba měla nějak oddálit ukončení dobrovolné nabídky na převzetí Zentivy ze strany Sanofi-Aventis ve výši 1150 Kč/akcii, která skončí 20. února 2009. Dle očekávání včera Evropská komise tuto akvizici povolila. Představenstvo Zentivy nadále doporučuje nabídku Sanofi-Aventis využít. I nadále se domníváme, že PPF (24,3% vlastník Zentivy) a další významní akcionáři z řad finančních investorů nabídku Sanofi-Aventis využijí. V tomto případě by dle našeho odhadu postupně došlo ke stažení akcií Zentivy z veřejného obchodování. Nabídku Sanofi-Aventis nadále doporučujeme využít
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 09.02.09 09:53  Vlastík  (130458)

Ber

Nějak se nemůžu dopátrat logických důvodů analytiků proč by Sanofi měla stáhnout akcie Zentivy při vlastnictví + 50% z burzy. Pamatuju podobné stažení Ispadu asi před 5 lety cena byla kolem 800,-Kč, za rok se objevila akcie v RMS jako Mittal při vyvolávací ceně kolem 1400,- Kč, za další 2 roky stála kolem 6000,-Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 05.02.09 15:33  Jerome  (131679)

Analytici: Zentiva letos odejde z burzy pokud Sanofi získá většinu

https://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1356167/analytici-zentiva-letos-odejde-z-burzy-pokud-sanofi-ziska-vetsinu.html

V případě neúspěchu nabídky lze ale očekávat významný propad hodnoty akcií Zentivy, shodují se analytici. Finanční krize totiž srazila většinu akciových titulů o více než polovinu. Právě boj o převzetí od loňského léta udržel hodnotu akcií Zentivy na hodnotách blížících se nabídnuté ceně od Sanofi

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 04.02.09 19:02  ti  (131633)

ek - odkup

Evropská komise povolila nabídku Sanofi-Aventis na odkup akcií společnosti Zentiva za 1150 Kč (Bloomberg)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 15.01.09 09:30  Pepa  (127440)

Info

Boj o Zentivu Začína 1400 ....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 15.01.09 11:20  ?????  (131227)

Info

A kdo s kým bojuje? Nebo mi něco ušlo...?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 07.01.09 15:52  Tatrman  (126383)

ber dokud dávám

Zentiva svolává mimořádnou hromaduFamaceutická společnost Zentiva svolala na 9. února do Amsterodamu mimořádnou valnou hromadu, na které akcionáři projednají nabídku francouzské firmy Sanofi-Aventis Europe na převzetí. Sanofi-Aventis zvýšila na konci listopadu svou nabídku na Zentivu z původních 1050 Kč na 1150 Kč za akcii a ocenila tak společnost na přibližně 43 miliard korun. Tuto zvýšenou nabídku představenstvo Zentivy akcionářům doporučilo přijmout. Sanofi získala od centrální banky souhlas také s prodloužením nabídky do 20. února, o které požádala kvůli tomu, že převzetí dosud nepovolila Evropská unie. Zentival oznámila, že žádná konkurenční nabídka převzetí nebyla dosud podle Zentivy uveřejněna, nevyloučila však, že bude uveřejněna před mimořádnou valnou hromadou. Podle analytiků však podání konkurenční nabídky není pravděpodobné, a to vzhledem k vysoké nabídce Sanofi. " Akcionářům bychom doporučili podmíněnou nabídku Sanofi ve výši 1 150 Kč na akcii přijmout, neboť naše ocenění fundamentální hodnoty akcií dosahuje 940 Kč na akcii, což je 18,3 procenta pod nabízenou cenou," uvedly analytici KBC Securities. Ti také neočekávají, že Sanofi od nabídky odstoupí, neboť má již nyní v Zentivě slušný podíl a v regionu CEE navíc nejsou žádné další vhodné subjekty k převzetí. Zentiva se specializuje na vývoj výrobu generik, což jsou levnější kopie originálních léků, kterým vypršela patentová ochrana. Má vedoucí postavení na českém, tureckém, rumunském, polském, slovenském a ruském trhu a je jedním z hlavních dodavatelů farmaceutik ve střední a východní Evropě. Farmaceutická skupina Sanofi-Aventis vznikla v srpnu 2004, kdy společnost Sanofi-Synthélabo převzala svého největšího rivala Aventis. S tržním podílem přes pět procent je jednou z největších světových farmaceutických skupin a evropskou jedničkou. Struktura akcionářů Zentivy Sanofi-Aventis 24,9 % PPF a Generali 22,3 % Belviport 10,1 % J&T 7,6 % Top management 5,9 % Free float 29,0 %
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

je přeci jedno kdo se Zentivou kšeftoval, ale důležitý je výsledek jeho účtu !!! Mě osobně je po každém hofno . Všem kterým na ní dokázali profitovat blahopřeji a zbytek světa by si měl vzít ponaučení !!! Howgh, domluveno, skončeno ,nazdar bazar !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 31.12.08 12:44  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Vedoucí, myslím, že tvůj příspěvek je objektivní a hovoří o podstatě věci. V první řadě je zisk, ten uspokojuje spekulantovi potřeby a né "slovíčkaření".
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 07.01.09 15:57  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

S tebou je debata katastrofálně zoufalá. Nikdy jsi nepochopil, o čem je Burza a jaká je její role v ekonomice ve vztahu k investorům. Já o spolehlivosti a ty o slovíčkaření. Jinými slovy, naše Burza je na zahraničních investorech závislá. Jak se asi budou na náš trh vracet, když uvidí ty výdrby s akcionáři? Skáčeš tady po schodech z jednoho poschodí do druhého a nevidíš, že základy domu jsou prohnilé na spadnutí. Příště si ty pitomosti nechej doma.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 07.01.09 18:19  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Kde bereš  troufalost rozhodovat o tom, co je pitomost a kdo čemu porozuměl nebo ne? Máš patent na moudrost? Chápu, že se ti mé příspěvky nemusí líbit,  zaujatost mlží mysl. To že burza je na zahraničních investorech závislá jsi vymyslel sám? To by mě za živého boha nenapadlo :-)) Výdrby s akcionáři myslíš co? Sqíz, ale s tím nemá pražská burza jako instituce nic společného. To se řídí  legislativou a tu jsme převzali a je naprosto totožná s legislativou v rámci zemí EU. Nebo ty jsi už nepamatuješ na přijetí zákona o podnikání na kapitálových trzích? Ten vedle několika vyhlášek specifikuje co se na burze  smí a co ne. Ano jako vše má má své stinné stránky, ale narozdíl od zákona o cenných papírech, který platil například za Radiokomunikací úroveň korektnosti emitentů jejihž cenné papíry se obchodují na veřejných trzích, hlavně ve věci informovanosti a ve vztahu vůči drobným akcionářům vylepšil!Stěžuj si tedy jinde, ale BCPP není ten kdo by tyto zákony vymýšlel.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 07.01.09 21:16  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Dal jsem ti zelenáčka, páč mě už taková nic neřešící debata nebaví:-)) Ale budiž. Mám rád příklady a uvedu dva.

Akcie FORD, jistě znáš... a takových je po světě mraky. Jsou na burzách od 1 světové války. Prodělaly neskutečně hodně krizí, pádů a růstů. Nezmizely. Jsou na trhu stále a stále taky budou. To je záruka pro spekulanty !!

Akcie Zentivy, jistě znáš... takových je ve spadu taky hodně:-)) Po 3 letech existence mizí z trhu.

Teď to zamíchej, hoď do pytle a pokud ti to zapaluje, tak musíš rozeznat, co je dobrá a co mizerná akcie. O Burze mluvím jako o prostoru, kde se spekulanti setkávají s pokyny a ne jako o firmě, která si cosi podniká, to mě nezajímá... je to poslední svobodný prostor nezatížený dotacemi, plánováním, přerozdělováním a pod... K trhům, tedy k Burzám, musí mít spekulanti důvěru. Všiml jsem si, že slovo důvěra ti nic neříká, ale to není nejhorší:-)

Takže příklad za všechny - mysli si, že naše Burza je ruské kolo. Do každé kabinky někdo nastoupí a potom vystoupí. Každá kabinka má své specifika, cenu, likviditu, volatilitu atd... Lidi nastoupí s důvěrou, že mohou pořád jezdit, nebo vystoupit a zase kdykoliv nastoupit, podle toho, jak se zrovna vrtí. A najednou bác. Kolo se zastaví!!! Plno lidí v něm zůstane trčet a mnoho ve frontě nemůže nastoupit. A co horší, může spadnout i s těma lidma v pozici. Srovnej to s fungováním Burzy v NY. To je neporovnatelné. Myslíš si, že do českého kola po takových zkušennostech ještě někdo nastoupí?

No nic, nemůžu najít příměr, kterým jsem ti několikrát chtěl připodobnit zoufalý stav u nás doma. Mohu tě ujistit, že moje mysl funguje. Sám píšeš o squeez outu a jiných českých specifikách... ale to není podstatné. Důležité je prostředí, kde se setkávají spekulanti. Kdyby totiž v US přišel takový emitent na NY Burzu jako naše Zentiva, že po 3 letech si zase usmyslí odejít, tak si už nikdy neškrtne a dostane takovou plaletu, že ji to položí, páč na rozdíl od Koblice ji zaprvé nepustí na trhy a zadruhé ji tak prověří a nasadí podmínky, že si to každý šmejd rozmyslí. Jediný důvod, jak odejít z trhu je krach !! A to v případě Zentivy nehrozí, páč je to "dobrá" akcie, že:-))) Nebo jinak, tady jsou chráněni emitenti a ne investoři. Pro sem nikdo z venku po odeznění krize dlouho nevkročí, páč nemají jistotu.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (1) 08.01.09 14:29  Míša  (129290)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

"páč nemají jistotu"? ...(cit.wikipedie)

Burza je instituce, která organizuje trh s investičními nástroji. Prostřednictvím burzy lze nakupovat a prodávat různé investiční nástroje. Je jednou ze základních součástí kapitálového trhu. Setkávají se zde emitenti a investoři. Emitenti získávají na burze finanční prostředky pro své podnikání, investoři mají možnost své volné finanční prostředky zhodnotit.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 08.01.09 14:39  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Doufám že si slovo "jistota" nepleteš se sociálnimi jistotami :-)) Můžeme ho nahradit třeba slovem "spolehnutí"  Tedy: "Spoléhám se, že když budu investovat do Zentivy, že po návratu do vlasti po deseti letech své akcie se ziskem zase někomu prodám, nebo je zdědí potomci a budou smět i nadále užívat majetku a s tímto majetkem spekulovat" :-)) Samozřejmě že se spekulant spoléhá na Burzu. Ta má roli každého podobného emitenta sankcionovat tak, aby k účelovému odchodu nedošlo... squeez nesqueez.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 08.01.09 16:11  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Burza s tím nemá nic společného. Jak jsem ti již psal včera, to jestli se bude akcie obchodovat na veřejných trzích je věc rozhodnutí valné hromady. Ta to může rozhodnout pokud to schválí většina akcionářů. Pravidla pro takovéto případy udává zcela jiná instituce nikoliv burza jako organizátor trhu. To když koupíš teď akcie Zentivy a budeš je chtít pro dat za  10 let se ziskem, to ti ale nezaručí nikdo na světě!!!! To že za 10 let budeš stále akcionářem Zentivy to ano!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 08.01.09 14:49  Míša  (129290)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

"Doufám že si slovo "jistota" nepleteš se sociálnimi jistotami :-)) "  já asi ne :)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.01.09 14:51  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

no proto, nó protó :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 07.01.09 23:04  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Děkuji ti za kladné hodnocení, ale já tuto hru nehraji a nepřikládám tomu důraz. Je to pro děti. Máš pravdu meleme tu stále do kola a otevíráš nové a nové tématat k diskuzi. Nejdřive jsi psal, jak bylo  IPO Zentivy zlodějna, pak jak na ní většina prodělala, jak longařům blížící se stažení z trhu zlomí vaz. Teď zde otevřeš nová témata americkou burzu a akcie Fordu versus pražskou burzu a 4 roky  existence Zentivy na burze. Nebudeme pak hovořit o tom proč u nás nežijí klokani? Když akcie Fordu jsou pro tebe dobré (jak jsi psal),  máš je v portfoliu? Nebo nemáš a měl to být jen uzemňjící příklad? On je zásadní rozdíl zde psát co se zamane a dělat to o čem jsem přesvědčený!

To, co píšeš o burze, že jí musí spekulanti důvěřovat je pravda. S tím souhlasím. Ty jí nedůvěřuješ, znamená to, že jsi tedy pražskou burzu opustil? Pokud ne, tak sám sobě odporuješ. Já k burze jen dodám to, že historicky a to i v usa dochází občas k blamážím a itrikám. To ale přece každý spekulant ví a měl by se snažit to odhalit a využít ke svému obohacení.

Teď k Zentivě a jejímu možnému odchodu. Zentiva je ze světového hlediska pidifirma, ale disponuje potencionálem jak výrobním, tak obchodním a to v zajímavých oblastech Evropy. Představ si , že si Zentivu koupíš, bude z cca 80% jen tvoje. Je pak nemorální když se rozhodneš nenechat její akcie na burze (kór v tak špatném prostředí, jak jsi  nazval pražskou burzu), když se tvoje vlastní a primární akcie obchodují na burze vyspělejší? Já myslím, že je to naprosto logické a že jako majitel si s firmou můžeš udělat co chceš. Dodávám, POKUD se jako většinový akcionář zachováš k těm zbývajícím férově. Pokavaď alespoň částečně znáš holandské zákony (něco jako náš obchodní zákoník) tak jistě víš, při jakém % může akcionář rozhodnout o stažení akcií z burzy. Najdi si poslední akcionářskou strukturu a spočítej si, kolik Sanofi včetně managementu dohromady vlastní? Zjisti si kolik akcií je freefloat. Myslíš si, že i kdyby v nabídce získalo Sanofi 100% freefloat, tak že potřebné množství získají?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 08.01.09 13:31  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

http://www.akcie.cz/olg.php?ID_CENINA=61481

To je jen malý názorný příklad z praxe. Žádný obchod = nezájem spekulantů = strach. Nikdo do tohoto papíru už nevleze.

Ale vrátím se k počátku tématu. Tím byl zamýšlený odchod z trhu. Nemusím vlastnit akcie, abych se k nim směl vyslovit, stejně jako k Burze a její roli v ekonomice. Ekonomiku drží investoři, nikdo jiný. Burza byla etablována do ekonomiky za účelem poskytovat investorům obchody, tedy službu. Odvolávat se z tohoto pohledu jen na holandské nebo naše zákony, když ve většině států jsou přísnější a v mnoha směrech jiné je stejné, jako si brát příklad z inflace v Zimbabwe:-))

Můj původní názor byl o investorech, kteří z části nefunkčnosti české Burzy nemohou rozvíjet své investorské záměry na plný plyn a odcházejí. A to jen kvůli lpění na našich, nikoliv standardních zákonech.

Praxe ukazuje (např. dnes tristní pohled na AAA ECM a Zentivu), že poukazovat na příklady FORD (opakuji, že to byl jen příklad z mnoha jiných) je relevantní. Kdo to hold nechce vidět, pak mu naše poměry stačí. Takže nikomu nic nevnucuji, jen jsem je trochu politoval.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 08.01.09 15:59  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Nemohu souhlasit s většinou toho co jsi v příspěvku na který odpovídám napsal. Zajímavé je, že jsi mi ani na jednu moji včerejší otázku neodpověděl? To není dialog, ale monolog. K tomu  každý píšeme zcela o něčem jiném. Zeptám se tedy znovu, možná lépe! Popisuješ pražskou burzu jako nesolidní, nefunkční,nedůvěryhodnou.Odhaduješ, že nikdo nebude kupovat akcie na ní obchodované z uvedených důvodu. Pak jsi tedy český trh musel opustit a již zde nespekuluješ? Nebo patříš mezi ty, kteří rádi píšou co jim přijde na jazyk a tak jak se jim to hodí, ale sami se podle toho nechovají? Pak taková diskuze nemá za mák cenu!

Píšeš, že investoři nemohou na pražské burze rozvíjet své záměry na plný plyn. To jsi si spletl. Vždyť právě Zentiva je krásnou učebnicovou ukázkou toho, jak investoři realizují svůj záměr na plný plyn. Nebo snaha nabýt více jak majoritní podíl není realizace inveštičního záměru?

Nesouhlasím s tím, že naše Burza je nefunkční a tvé poukazování na americkou burzu jako vzor, je sice logické, ale nic neznamená. Vždyť v roce 2004 zařadila americká komise pro cenné papíry a burzy tzv. US SEC, pražskou burzu na seznam prestižních burz pro investory. Asi nevěříš tomu, že by americký SEC lákal Hejly na naší burzu? Myslím, že jsi si to s důvěrou popletl. Burza organizuje trh s investičními nástroji pro osoby oprávněné uzavírat burzovní obchody. Umožňuje koupit nebo prodat jednotlivé investiční nástroje (cenné papíry, investiční certifikáty....atd). Jde o důležitou součást kapitálového trhu, na níž se setkávají dvě  skupiny subjektů: emitenti a investoři. Přece burza nemůže dávat nějaké záruky těm, co podle špatného rozhodnutí špatně investují?  Burza důvěru má, kde důvěra chybý jsou kapitálové trhy. Jak jinak by jsi vysvětlil velmi podobný propad indexu PX a ostatních západoevropských indexů? Pokud by to bylo jak píšeš ty, tak by propadl pouze PX.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 08.01.09 16:47  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Je to marný, je to marný, je to marný. Klikni ještě jednou na dnešní vývoj Zentivy. Odpovědí byl ten link. Podívej se na likviditu, zamysli se... ať víš do čeho jdeš:-)) Netuším proč mou odpověď za odpověď nepovažuješ. Neumím to napsat víc polopatě. Je vidět, že jsi ještě mladý a tvé uvažování při cestě na kapitálový trh je naprosto odlišné od uvažování prostého amíka, němce, argentince nebo japonce. Tito lidé prdí na nějaké podvody emitentů na valných hromadách. Oni mají ve zvyku z velké většiny na kapitálovém trhu spořit, nejen spekulovat a proto se potřebují na někoho spolehnout. Proto nemohu přesvědčovat tebe o tom, co je podstatou Bruzy. Teorie se ještě nikdo nenajedl.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 08.01.09 18:12  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Ten link je fajn, zobchodovalo se dnes Zentivy za 12 milionu Kč. O2 za 54,Erste za 57, Uni za 20, Čezu za 600. Platí tvá odpověď také na tyto tituly? Na celé burze se totiž dnes zobchodovalo za 1,1 miliardy korun, což je třetinový průměr. Takže když se dlouho zamyslím, jak doporučuješ vidím, že nízká likvidita je problém většiny trhů. Zentiva není v tomto směru ničím vyjímečná.

Polopatě jsi psal včera o ruském kolu, ale konkrétních odpovědí se nedostává. Máš rád příklady já také, tak si jeden dovolím uvést. Tvrdíš jak pražská burza odrazuje kvuli své neschopnosti zahraniční investory, to způsobí pokles. Přesto jsi na české burze aktivní. Fost si oporuješ.Je to stejné jako povykovat, že spadne most a neustále po něm jezdit! To přece uvážlivý spekulant neudělá! 

Prozraď mi na koho se kolegové spekulanti z Německa, USA, Argentiny atd., při svém spoření přes akciové trhy mohli spolehnout? Ty jsi nečetl o těch tragédiích, kde právě tito lidé přišli o všechno? Kam se odvolali a reklamovali selhání tamních burz?  Nebo máš na mysli tebou dávané za vzor akcie Fordu? Opravdu zde museli být  akcionáři velmi spokojení :-))), sice akcie spadla na hodnotu co byla před 50lety, ale mohou se utěšovat, že je to opravdu skvělá investice, jelikož je na trhu už 80 let. Asi tak nějak jsi to včera s tím Fordem myslel?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 08.01.09 18:37  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Pravda, naše Burza mě v mnohém zklamala a znám spoustu lidí, co už také rezignovali. Manýry mejkrů, emitentů, majorů a dozoru jsou pro silné žaludky. Mám něco českých titulů, ale jen takové na které je spolehnutí a kde nevznikají pochybnosti jako u nových IPO. I když ČEZ už také není to co bývalo, ale na tomto titulu jsou akcionáři slušně informováni, takže stále převládá spokojenost a když na těchto titulech něco otočím, pak s vědomím, že se do dalšího pokynu nestane něco, co by mě vyřadilo ze hry.

Velmi se mi daří na forexu a tomu věnuji většinu pozornosti. Tomu se říká trh s velkým T. Má neskutečně mnoho výhod a víme, že měny a jejich páry hned tak z trhu nezmizí. Můžeš obchodovat 24 hod. nonstop kdykoliv tě napadne. A tady jsem proto, že je to ALIAWEB a na šHitech se dobře vykecává a je tu plno dobrých lidí na pokec:-)) Sem tam si zahraju přes dva domácí mejkry např. s hrůzou jménem NWR... šak je znáš a jednoho v US, ale toho mám na FX.

Prostě já se na českou Burzu nespoléhám ani omylem.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.01.09 17:16  Míša  (129290)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Zilvare, děláš si prču nebo je to záměr? Napadají mne pouze dva důvody, ale to,

že se chceš zastat prostého japonce,...aby měl jistotu, mezi nimi fakt není ať dumám

jak dumám. B.B.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.01.09 17:35  hipo  (130835)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

já se teda musím zastat zilvara. V CR bohužel BCPP neplní svůj základní princip a právě na IPech je to názorně vidět. Těch pár titulů se má slušnou likviditu je jak šafránu a ty co měli (Zentiva), tak odejdou. Kdo bude příští IPA kupovat, když chybí důvěra v to, jak dlouho vlastně ten titul bude na trhu?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.01.09 17:40  Míša  (129290)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Zilvar je chlap a nepotřebuje tvoje zastávání a s tebou polemizovat nebudu.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 08.01.09 18:04  ZiIvar*  (130937)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

...že se chceš zastat prostého japonce,...aby měl jistotu ?? Nééé sakra jistotu, dohodli jsme se, že tomu budeme říkat spolehnutí :-))  Když převedeš do své banky prachy na účet - spoléháš se na něco? Třeba na to, že banka nezkrachuje? Nebo že ti někdo nezablokuje účet? Existuje u tebe něco jako pud sebezáchovy, intuice, nebo minimálně opatrnosti? Řekl bych, že hafo lidí je ztratila, páč to vše považuje za samozřejmost, že? Prachy v bance, v nemovitostech, nebo v akciích jsou pořád jedny a ty samé prachy. Je zajímavé, že si většina lidí pojisťuje nemovitosti ze strachu "co kdyby"... ale na Burze podstupuje riziko jaxfiňa. Jak to, že v jednom prostoru se spoléhá třeba na pojišťovnu a v druhém prostoru se nespoléhá na nic, viz banky? To je mi záhadou. A ten japončík, kterého se nezastávám (pouze beru na vědomí, že existuje) cítí potřebu se na svého makléře (tedy Burzu) spolehnout !!! Bylo už málo zastřelených makléřů?:-)) To sem teprve dojde, až přibude dalších pár tisíc lidí, které zklamal MM a nebo například Zentiva a jejich prachy zmizely. Jenže obávám se, že kultura našich lidí vede víc ke švejkování, než rozvaze.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.01.09 18:18  Míša  (129290)

kuvva zilvare stárneš nebo co ???

Tak tuto debatu zkončíme. Já humor a věcnou diskuzi rozlišuji,

zdravím  :)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 30.12.08 11:43  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Váš ochránce Koblic vám zase předvedl, jak s vámi vyběhnout. Naoko před kamerou plakal, doufaje, že se Zentivka vrátí na Burzu zpět:-)) Ale kdo zná poměry s přátelským převzetím akcií, squeez outem a podobné manýry, musel tuto akcii obejít obloukem. Tak holobrádci, ti velcí místní propagátoři o ceně 1.500,- až 2.000,- za papír zase utřou:-))) Lež o blahu akcionářů se ukázala v převleku paní nabídky sanofi, což místní machři považovali za spekulantský čin roku :-)))))))

Zavři oči brouku, odcházím :-))))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 31.12.08 08:05  milo Jméno 'milo' používá stále stejný uživatel  (130897)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Ač jsem již dávno Zentivy prost , připadá mi podle tónu tvého příspěvku jako by jsi měl z odchodu Zentivy z trhu škodolibou radost . Jen nechápu proč ? 
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 31.12.08 10:16  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Chápeš to špatně. Nejsem škodolibý. Jen jsem si potvrdil, že nedůvěra v tento titul byla na pravém místě. Od samého začátku jsem nedůvěřoval majitelům Zentivy. A vyplatilo se, páč takový obrat mohl nastat kdykoliv před tím. Mrkni se zpětně např. na ECM. Na tomto titulu jsem pojal ještě mnohem větší nedůvěru a taky se mi to vyplatilo. Není problém nalézt do všeho co se emituje, ale je problém rozeznat, jestli na investory někdo nešije boudu. Mno, možná můj přízpěvek v někom vyvolává pocit zlomyslnosti. Ale věř, že to tak prostě není. Je mířen na Koblice a spolek šejdířů. Že se s tímto průserem svezou naivní spekulanti není moje starost. Mám svůj vypěstovaný styl investování, ale to ty už přece víš. Byla by také chyba si myslet, že když jsem nikdy do zentivy nevlezl, že se k ní nesmím vyjadřovat, páč jako titul byl součástí systému, ve kterém obchodujeme všichni.

Přeji ti bohatý rok 2009 ! :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 31.12.08 10:30  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Jen malá oprava, když Zentiva vstupovala na burzu, tak pan Koblic pracoval zcela uplně někde jinde a s BCPP neměl nic společného.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 31.12.08 10:33  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Nemusíš mě chytat za slovíčka, beztak celá investorská veřejnost ví, jaká panuje na BCPP tristní situace. Zentivu, management a podobné tituly s podobnými postavami hážu do jednoho pytle. Kdo by se v tom měl hrabat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 31.12.08 10:41  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Nechytám za slovíčka, jen jsem tě opravil. To se snad může?  Zentiva byla úspešná emise a hlavně se na ní dalo snadno vydělat. Výdělek má snad spekulanta zajímat v první řadě?

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 31.12.08 10:47  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Jo, to se může, ale ten výdělek byl postavený (podle mě) na neúměrném riziku. Druhá polovina investic skončila se ztrátami investorů, kteří pokračovali v riziku a kupovali v průběhu růstu. Na to jistě dlouho nezapomenou. Pád k 8 stovkám si snad ještě pamatuješ. Není mi jasný, jak se po "seriozním" odchodu Zentivy z trhu tito spekulanti zahojí. Dejme tomu, je to šul nul. Tento příběh má prostě viditelný nedostatek = konec, který důveřivý investor nemohl předpokládat. To je celé gró věci, nikoliv to, že někdo vydělal a někdo ne. To jsou už jen nepodstatné a individuální příběhy.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 31.12.08 10:57  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

 Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde!! Zentiva šla před 4 roky na burzu za 480 a dnes je cca 1 100.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 31.12.08 11:10  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Tady nikdo psa nebije. Naopak, tento pes hodně lidí pokousal:-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 31.12.08 11:17  ZiIvar*  (127745)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

btw:  dobrá akcie vydrží na trhu několik desetiletí a ne jen 3 roky, aby nálakala investory, vytáhla z nich prachy a pak zmizela !!! Cena úpisu IPO a odkopu je pro slušné investory neadekvátní zástěrka. Z tohoto pohledu je hůl na psa NIC. Tady by spíš někdo zasluhoval pořádně dlouhej bič a malej dvůr. Z mýho pohledu je to fuk, páč jsem se nezůčastnil a nejsem longař. Ale musím chtě nechtě vidět problematiku obecně se všemi souvislostmi a těch je v našem prostoru dost. Třeba existence squeez outu v české podobě atd....  škoda slov.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 31.12.08 12:39  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

No já myslel Pavle, že jsi spekulant? Když je Zentiva tak špatná, tak mi ukaž krom Čezu jinou akcii obchodovanou v čr, která za poslední 4 roky předvedla větší růst? Jinak si myslím, že dobrá akcie je ta, která jde nahoru a né, že vydrží století na burze!
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 07.01.09 16:02  ZiIvar*  (130937)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Ty seš materiál, panebože :-) "Každá akcie která jde nahoru je dobrá" :-)))) To si zapamatuju. Včera ela AAA akcie nahoru o 3%. Opravdu dobrá akcie.  Položím ti jednu otázku: Jaké záruky má poskytovat akcionářům Burza? Věřím, že nedokážeš odpovědět, tak se raději nenamáhej.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 07.01.09 16:46  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Ahoj Pavle. Koukám, že ti ležím v žaludku, když se po týdnu vracíš k naší diskuzi. Toho si cením a tak se namáhat budu. Ano, akcie která jde nahoru je podle mě dobrá, není to myšleno z pohledu jedné obchodní seance, ale z delšího pohledu. Pokud cena akcie vzroste  za 4 roky, z 480 na 1 100 tak je to velmi solidní zhodnocení. Možná tobě by nestačilo, ale mě ano. Je potřeba tento výkon porovnat s ostatnimy akciemi a jak jsem ti již psal, tak krom Čezu nevidím jinou spadovou akcii, která by předvedla větší růst. Prosím, ukaž mi jí!

Tvé další otázce o zárukách Burzy akcionářům nerozumím. Myslíš tím akcionáře Burzy, jako takové anebo akcionáře, tedy majitele akcií na burze obchodovaných? 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 07.01.09 16:58  Tatrman  (126383)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Peri na Zentě je nestandardni situace.Kdyby nebyla ta nabídka tak se válí někde u dna a to vážně.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.01.09 17:02  Perier Jméno 'Perier' používá stále stejný uživatel  (120592)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Ale to já vůbec netvrdím. Nebýt nabídky Sanofi, odhaduji že by byla kolem 400Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 30.12.08 13:09  Jerome  (130881)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

na druhou stranu, zenitva byla jedina primarni emise, ktera prinesla slusny zhodnoceni - z 550 na 1000 a kousek, to neni zly.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 30.12.08 13:06  KLídek...  (129699)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

no a tady končí slezan a všechny jeho továrny v republice,které vastnil...má konkurz a jeho majetky jsou nabízeny za zlomek hodnoty....umělé vyvolaný bankrot,aby  silní hoši nakoupili za pár korun co má hodnotu x násobně vyšší
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 30.12.08 13:02  ti  (130880)

Zentiváčci plačte - Z odchází z trhu

Kvůli akvizici  (BCPP) se na ní možná přestanou obchodovat akcie Zentivy. V úterý to ve vysílání ČT24 prohlásil ředitel BCPP Petr Koblic.

Naopak mohou přijít další firmy, želízkem v ohni podle Koblice je firma CS Cargo, vstup dalších firem je nejistý a závisí na jejich situaci v průběhu krize. Ovšem může se také stát, že firmy v průběhu krize budou podle ředitele pražské burzy nuceny do fúzí a akvizic a budou se vytvářet nové silnější firmy, což by naopak mohlo znamenat odliv firem ze světových burz. „Ze dvou emisí se bude stávat jedna,“ prohlásil Koblic.

„Já si myslím, že Zentiva má bohužel nakročena k tomuto scénáři, kdy prakticky nyní probíhá nabídka převzetí. Představitelé firmy z toho vůbec šťastni nejsou,“ prohlásil Koblic s tím, že on to na druhou stranu chápe jako určitý krok a milník ve vývoji firmy.

„Může se klidně stát, že jestli nyní Zentiva odejde, a to ještě není jasné, tak že ji zase za pár let můžeme vidět zpátky,“ uzavřel Koblic. Akcie Zentivy se v úterý dopoledne obchodovaly za 1074 a od začátku obchodování si připsaly 0,28 procenta.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 24.12.08 12:48  Alex  (129685)

Jeden

Rika banker bankeri,ta financni krize je horsi nez rozvod.Jak to?pta se druhy.No,prisel jsem o polovinu majetku,a zena porad sedi doma...Hezke vanoce vsem.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 30.12.08 13:47  ° jeanetka °  (130869)

Jeden

Ten bankéř může být rád, že nedržel ORCO, páč to by byl teprve "rozvod po americku" - přišel by skoro o vše, no - a babu by měl na krku i do dalšího roku ;-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 31.12.08 10:21  ZiIvar*  (127745)

Jeden

Záleží na načasování, kdy smart baba odejde až podle procent zabaveného majetku :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 30.12.08 21:56  Alex  (129685)

Jeden

K tomu neni co dodat:)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Akcie ZENTIVA, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Akcie ZENTIVA

Akcie ZENTIVA - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie ZENTIVA.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie ZENTIVA e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie ZENTIVA.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.