Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - Diskuze k tématu Akcie TELEFÓNICA O2 C.R


Výpis příspěvků 1 až 50 (138586)
 
určitě nečíst (5) 11.06.23 14:41  Anna  offer_financezavinacyahoo.com  (263165)

LOAN OFFER

Potřebujete naléhavou soukromou půjčku bez potřeby ručitele, doporučuji vám kontaktovat KENNETH CECILIA LOAN COMPANY (KCLC)jsou 100% spolehlivé a jejich úroková sazba je 3 % měsíčně. Můžete se s nimi spojit ještě dnes na adrese offer_finance@yahoo.comhttps://t.me/offer_finance
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 08.04.22 19:01  ELIAS FYNN  (242919)

NOVÁ PŘÍLEŽITOST FINANCOVÁNÍ

Poskytuji hotovostní výpomoc pro obchodní a jiné účely. Kontaktujte mě prosím na eliasfynn0@gmail.com.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 07.04.22 16:23  achne  (239522)

Vytěsnění akcionáři O2 žádají od PPF doplatek 380 milionů korun - hrozí soudem

Vytěsnění menšinových akcionářů ze společnosti O2 pod taktovkou finanční skupiny PPF může vyústit v soudní dohru nejméně o 380 milionů korun. Aktivistický investor Tomáš Hájek shromáždil 758 nespokojených podílníků, kteří chtějí za své akcie víc peněz, než kolik jim nabídla PPF. A jsou připraveni podat společnou žalobou.


Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 21.02.22 14:49  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241491)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Jediná dobra investice Petra

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 22.02.22 09:40  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Mě vrtá v hlavě ten padesátník nad cenou zamýšleného vatěsnění.  Že by dali víc? Že by někdo věděl víc?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 09.03.22 13:48  stan  (163596)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Že by úrok z prodlení?:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.02.22 18:01  brucoun  (241662)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Pijacku, napsal bys mně, prosím, název těch webových stránek, které se týkají té žaloby na to vytěsnění. Děkuji. Chtěl bych se přihlásit. Myslím tu žalobu , kterou organizuje Hájek.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 26.02.22 00:58  JM  (241701)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Je to na Sousedé SMA O2, ale stejně je třeba přes KLB Legal podepsat smlouvu a plnou moc, mají tam na to veřejný formulář pro zájemce - přihlášku. Po vyplnění zašlou  dokumenty a pokyny mailem, do skupiny je třeba požádat o vstup, jen pro žalující akcionáře je skupina SMA O2 žaloby.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 07.03.22 10:42  hynek  (241977)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Tak akcie bank letí dolu. Akcie obecně letí dolu. Kdyby nebyl odkup za 270,--. dnes máme na burze 230,- možná i méně. Stále si myslíte, že odkup za 270,-- bylo málo ? Nechovejte se pokrytecky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 07.03.22 12:49  Dalibor  (232445)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Vážený pane, Mluvme spolu na rovinu, chtěl jsem něco prodat? Odpověď -Nikoliv. Tak že to bylo násilně ukradeno s posvěcením státu, a zloděj nějaké peníze mi při odchodu hodil na zem. Vy tady řešíte, zda je to hodně , nebo málo. Byl to jednostraný akt, bez účasti majitele. Mě se nikdo neptal. Je to bezohledný akt, z pozice síly, nic víc.. Zrovna jako aktuální střet Rusko -Uklrajina také je to jednostraný akt z pozice síly. Ukrajiny se také nikdo neptal. Pokud by podle Vás rus zapltatil za ukradené území a cenu si určil sám, tak je to v pořádku?(no není na to nemá nárok) Z pohledu filosofie naprosto totéž. Rozdíl je v tom , že tady je to navíc posvěceno zákonem- tedy zlegalizováno, z hlediska práv a svbod občanů o to hoší, anproti tomu dopady menší. .. To je fakt. No a výše ceny je relativní. Uvedu příklad, člověk bez domova, důchodce, člověk s nějakým omezením, který neůže chodit do práce, který má omezné příjmy to má cenu zlata. Naopak pro miliardáře, který má aktiva v 60 ti titulech, to má nějakou cenu, ale si ho to bolet nebude. Nebo pro cyklistu, který je od domova 100 km rozbil s emu ventilek  u duše, tak to má jinou cenu , než když se Vám poškodí doma u garáže. Při 100km od garáže jste ochoten dát za něj násobně vyšší cenuA tohle je má odpověď na Vaši otázku. Cena je tedy vždy relativní. Vůbec se podivuji, že pokládáte sem tuto otázku?  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 07.03.22 12:03  Kost  (241982)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Tak pokrytecký názor o pokrytectví se hned tak nevidí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 22.02.22 09:48  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241491)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Mne vytěsnil O2 a převedli akcie ale byl jsem blb mohyl jsem mít o 5000Kč vice ale poplatky a oplatky nevím asi bych vydělal 1500Kč navíc? Dnes se tomu smějí,

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 22.02.22 09:47  karak  (218735)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Nekdo si kupuje levnou vstupenku do soudniho sporu s potencionálním ziskem.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.02.22 10:11  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Dá se to tak hodnotit....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 21.02.22 13:56  svedek  (235029)

kdo za koho kope ?

Shlédneme li "historii" nicků Osoby momentálně přispívající pod nickem " hynek", jsme na pochybách...

hynek, reakce, slepice, alan, Lidoop, Ivana, Karel, Sir, Dotaz, další info, oliva, Hvězdička, cudla123, čekatel, Vlk, náhodný kolemjdoucí, tajtrdlík, Kmotr, Kulich, téma dne, Sláma, Luigi Carpagani, Cyprus, názory, capitalismo o muerte, co tohle, co tohle ?, Cícer Kanjowsi, Romadúr, thanks, gulášek, Fenyl, kozí dech, Thomas Cyprus, Fušér, ziskový investor, plesgo, akcionářka Čurdová, taky názory, Harvardský vekslák, guláček, Švestička, harvardský vekslák Cyprus, oliva a častík, Cyprus harvardský vekslák, ziskový investor Thomas, Cyprus vzal kramle, harvardský vekslák Thomas, harvardský vekslák ze Singapuru, Cyprus Singapurský, Thomas Cyprus Singapurský, taky názory ze Singapuru !, Kadel OSMA bojuje za tunel?, psychiatr ing Ševčíka, napakovanej Thomas, tajtrdlík Thomas, harvardský tunelář Thomas, je to vejvar, vykrádat harvard je vejvar, čekatelová, další informace, Pavel75, Matěj ka, Tohle jste četli ?!, taky dobry podvod, parta Častorálových vnitráků, Harvard team, Károly Oliva BÁC !, Oliva Károly BÁC !, a***, Károly Oliva BUM !, Burani ve službách STB, Cicer Kanjowsi, Mevlüt Çavuşoglu, Ivan Kaňovský, Đông Đô, Dong Do, CYPYBOCT XA3CT, Laufer, Cypros, Kadel OSMA, Kyberzliočinec, Chu Tsai yü, Zdeněk Đông Đô ][][][, ][]ZdonkĐông[][

Jest ptát se "PER QUID BONUM ?"

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 22.02.22 10:46  hynek  (233282)

kdo za koho kope ?

Ano, pod nikem "hynek" je milion přezdívek, protože do diskuze "Harvardský průmyslový holding" nejde psát z některých IP-adres a už vůbec ne ze zahraničí, musí se jet přes proxynu, udělali tam asi kvůli pomluvám restrikci.Myslíte,že jsem jediný,kdo používá tu veřejnou proxynu?Podsouvat pisateli zlé úmysly jakoukoliv diskuzi zabíjí.Ale co očekávat - seriózní rozbor DCF metody tady na netu, to nebyl ode mne dobrý nápad.Howgh

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 22.02.22 09:39  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

kdo za koho kope ?

že vás to zajímá... taková zbytečnost.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 20.02.22 09:03  Kost  (241311)

Dcf metoda

Na www.okforum.eu/?page=6si můžete přečíst jak gumová je DCF metoda. Bez detailního prostudování použitých kritérií a postupu výpočtu nelze výsledek považovat za objektivní. Zvláště když jeho vytvoření má v rukou jen jedna strana. Autor ocenění DCF metodou si je vědom kdo ho platí a za co ho ocení a jestli o jeho práci bude mít ještě někdo zájem. Bez žaloby o výši vytěsnění se dobrat pravdy nelze. A ani soud vždy nezaručí spravedlivý výsledek sporu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 20.02.22 21:57  hynek  (233282)

Dcf metoda

Odkazujete na stránky neaktualizované 11 roků. Já tvrdím, že 270,-- Kč přes DCF nevyjde u O2 tak špatně. Ale uvidíme. Víte, podívejte se na reality check třeba u CETIN. Odhad zisků v době vytěsnění? Realita byla pak horší. Soud potrvá 5-10 let, takže budeme moci u O2 srovnávat odhad s realitou. Připomínám, kolem 2015 cena na burze kolem 70,-- Kč, dnes se vytěsňuje za 270,-- Kč. A to máme za sebou kovidový propadák. Takže zázrak bych nečekal, ale třeba se mýlím. Hlavními zdroji růstu O2 byly výnosy z O2 TV, mobilních dat, informačních a komunikačních technologií a růst výnosů na Slovensku, nic jiného. To je jenom na první pohled zlaté prase. Neustále se to vyvíjí. Podívejte "zlaté doly", pak tržby dolů, dnes dekarbonizace, pomalu konec podnikání, kdo se nepřeorientuje jinam, se zlatými doly skončil.A jak jsme jako drobní akcionáři řvali, že přicházíme o jisté zisky dolů vytěsněním.Dnes útlum, povolenky, jsem rád, že jsem se těch dolů zbavil.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.04.22 07:58  Šubi  (243238)

Dcf metoda

Tady ale nejde o výkup a jeho cenu. Ale ti lidé měli nakoupeno a chtěli držet. Třeba i doživotně a kdo jim dá ty dividendy o které v dalších letech přijdou? To že někdo zaplatí “cenu obvyklou” nebo i o něco víc má váhu dnes, ale do budoucna? Nebo O2 vyhlásilo, že ruší dividendy?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 22.02.22 10:06  stan  (163596)

Dcf metoda

DCF metoda je velmi citlivá na vstupní parametry, rozdíly ve výsledku jsou pak obrovské, to bys měl vědět.

Na Cetinu revizní znalec ustanovený soudcem cenu stanovil jestli si dobře pamatuji o 70Kč vyšší, než za kterou proběhlo vytěsnění. To je obrovský rozdíl. Přesto soudkyně z pro mě naprosto nepochopitelných důvodů nerozhodla na základě posudku tohoto znalce, ale ustanovila dalšího revizního znalce. K čemu tedy ten první revizní posudek? Asi nedopadl tak jak si PPF představovala a soudkyně se asi bála rozhodnout, nebo co... Tohle je možné snad jen v ČR. Všechno se nekonečně protahuje a o spravedlnosti českých soudů už dlouho silně pochybuji...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 21.02.22 09:52  Kost  (241498)

Dcf metoda

Z vašeho příspěvku vyplývá, že o konkrétním výpočtu výše vytěsnění víte kulový. Tak nevím co vás opravňuje vynášet výroky o jeho spravedlností. Článek na OSMA je starší, ale ono se na metodě DCF něco změnilo? Minulost akcií na burze nemá pro odhad ceny žádný vliv. CETIN je žalován o doplatek cca 75 Kč tj. navýšení o 44%. Neměl jsem akcie CETINu ale zachytil jsem, že žalující jsou na dobré cestě vyhrát. Takový výsledek u O2 bych bral a klidně si na něj počkám. Srovnávat akcie útlumového průmyslu (doly) s nejmodernější technikou je mimo mísu. Na závěr otázku: On vás někdo nutí abyste se přidal k žalobám?

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.02.22 13:00  achne  (239522)

S akciemi se bude na burze RM-S naposledy obchodovat 28. února

...opona

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 15.02.22 14:03  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241155)

Petřik Vám zajistil jistotu Já ho znal

Petřik Vám zajistil jistotu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 08.02.22 15:29  achne  (239522)

další

Jeden z nejbohatších Norů, realitní magnát Ole Martin Braathen se stal v pátek obětí laviny, která se sesunula ve chvíli, kdy sjížděl k dolní stanici lanovky v lyžařském areálu Albona v rakouské spolkové zemi Vorarlbersko, píše server deníku Bild. Navzdory lavinovému vybavení a bleskové pomoci podnikatele masa sněhu zabila. Podle očitých svědků byla lavina asi 80 metrů dlouhá a 40 metrů široká.


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 07.02.22 09:54  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (188860)

úrok z prodlení...

Pokud PPF ve sporu o dorovnání za O2 nakonec výrazně prohraje, bude se muset pořádně plácnout přes kapsu. Novela ZOK platná od ledna 2021 již výslovně přiznává vytěsněným akcionářům nárok na dvojí úrok: obvyklý + z prodlení. Úrok z prodlení nyní činí 11,75% a obvyklý se blíží 5%.

 

(T.Hájek on Twitter)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (20) 07.02.22 11:43  hynek  (233282)

úrok z prodlení...

Protože bohužel 270 je vysoká burzovní cena a bude oříšek obhájit, že to není cena spravedlivá.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 17.02.22 13:48  stan  (163596)

úrok z prodlení...

270 že je vysoká burzovní cena? To nemyslíš vážně, že? Podívej se, kde byla cena před tím, než ohlásili vytěsnění a před rozhodným dnem pro dividendu. Tykačovi dali 264 po dividendě. My se už dividendy nedočkáme, takže cena by měla být minimálně 264+nevyplacený zisk za rok 2022, který odhaduji min. 16Kč na akcii. Celkem tedy nějakých 280Kč. Očekával bych nad tuto cenu také určitou férovou prémii, která zohlední to, že někomu berete jeho majetek proti jeho vůli. Ale to by nebyla PPF, kdyby dali férovou cenu a nejen oni. Mám pocit, že v Česku je obecně zvykem vytěsňovat za co nejnižší cenu a prakticky minority okrádat v přímém přenosu pod dohledem ČNB. Poslední poznámka: kontrolní orgány neposuzují přiměřenost protiplnění, ale jen formální náležitosti, žel to tak je a je to špatně.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 17.02.22 13:50  stan  (163596)

úrok z prodlení...

264+nevyplacený zisk za rok 2021, samozřejmě, vloudila se mi tam chyba.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 19.02.22 19:41  hynek  (233282)

Nevyplacený zisk

Dobře, soud zohlední nevyplacený zisk.A kolik ten doplatek bude? O2 se rozdělovalo už v minulosti ze starého O2 na nový O2 a na CETIN. Historické "kurzy" O2 třeba kolem roku 2000 (kolem 800 Kč) nejsou směrodatné, to byla totiž ještě "stará" 02 před rozdělením. Akcie kolem 2015 stála taky pod 70,-- Kč ! Dnes stojí 270,-- Kč. Divi 17-21,-- Kč (vč.ádžia) je pěkný, ale já bych takovou společnost nechtěl vlastnit - pevné sítě už má CETIN, a ty technologie strašně zastarávají, je neustále třeba je měnit atd. Založit doplatek na tom, že to jsou "zIoději" neuspěje. Asi se něco vysoudí (podíl dividendy, nějaký příplatek za odnětí akcií) ale ohodnocení DCF metodou plus minus - stále vychází 270,-- jako slušné.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 07.02.22 12:06  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (188860)

úrok z prodlení...

a na to, že je to cena vysoká,  jsi přišel jak prosím tě ??

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (15) 08.02.22 11:51  hynek  (233282)

úrok z prodlení...

Cena 270 je dobře zdůvodněná, to lze zjistit z obsahu podkladů.Navíc odráží burzovní vrchol.Nemá smysl tu myslím o tom polemizovat, vytěsněný se bude cítit okraden, i kdyby dostal 1000,-- Kč.Prostě to už není jako např. u Arcelor Mittal, kde to bylo cinknutý na první pohled.Možná bude doplatek, třeba se zohlední letošní vytěsněným ukradnutá dividenda, ale soudy už nepřiznávají tolik, právě protože ty ceny jsou lepší.Je Vaše právo se soudit ale hodně let a získat třeba 10%, třeba získáte i víc + úrok.Já za sebe ale na tohle spekulovat nebudu, že bych jako dokupoval nebo tak.Ale je to každého věc.Po rozdělení původního O2/CETIN /nebo těsně před/ byla cena snad 80 Kč.Dnes 270.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (25) 08.02.22 12:37  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240891)

úrok z prodlení...

Cena je druhořadá záležitost. Odejmutí majetku v zemi, která o sobě tvrdí, že je právním státem je mnohem závažnější. Akcionáři mohou tvrdit, že si na rady státních úředníků investovali řekněme na důchod bla bla bla... Akcie jsou břemeno, tedy majetek. Tedy investice.... Akcionáři očekávali, že jejich akcie bonitní společnosti budou dlouhé roky přinášet dividendy, tedy zisk. Investovali správně na základě tvrzení vlády, tedy státu. To odstřižení od budoucnosti je gró zločinu. Nesoudil bych se o cenu akcie, ale o tu likvidaci mé budoucnosti podepřenou pokrytectvím darebáků v legislativě. Ovšem obávám se, že česká justice nebude hledat spravedlnost, ale bude hledat formální náležitosti - takže znění zákona atd... Ostatně co by ublížilo PPF, kdyby se na jejich "projektu" o začlenění O2 do jiné struktury podílelo i 10% neškodných akconářů O2? NIC. Jak by asi těch 10% drobasů docílilo nepřátelského převzetí? To je směšné. Takže je to čistá kraádež s posvěcením státu a justice. Vsadím gatě, že český soudce odmítně předem hledat ve sporu přirozenou spravedlnost. Bude úpěnlivě hájit formality. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (25)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (21) 08.02.22 17:01  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Polemizujete naprosto zbytečně a ztrácíte tím čas, když spíláte na institut vytěsnění.Institut vytěsnění je prakticky všude na světě a prošel i přezkumy Evropského soudu ve Štrasburku. Berte jako fakt, že akcionář, který ovládá společnost z 90% či více, tedy zcela, má právo z různých důvodů (ty si nastudujte), ostatní akcionáře vytěsnit. Mechanizmus je předvídatelný a hraje se pak jen o výši spravedlivého protiplnění. Bohužel, v případě O2 při ceně 270,-- Kč vzhledem k historii vývoje ceny na burze, nevidím důvod, proč by doplatky přiznané soudem, měly být nějaké horentní. Ostatně je iluzí myslet, že nakoupím akcie a nebudu se muset nadosmrti o nic starat a moje děti také ne. Většinou je nejpozději po několika desetiletích nějaký průšvih. Ostatně v indexu Dow Jones je dodnes bývalý bluechip IBM, dnes mrtvola. Nebo GM. Před válkou měly třeba akcie uhelných dolů cenu zlata. Generace našich dětí zažije, že těžbu uhlí už nezažije. Naopak oni nezažili tripl A jako třeba Amazon atd. Takže buďme bďělí !

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (21)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 09.02.22 11:14  Dalibor  (240950)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Zakony na ktere se obracite a vubec nejake listiny jsou jen prakticky bezvyznamne zbytecnosti. Ze soudy neco zkoumaly a je vsechno v poradku jsou jen bohulibe kecy. Vse funguje trochu jinak nez tu uvadite. Pomud by tomu tak bylo, pak sebrani majetku dle Vás v roce 1948 bylo.legitmni. majorita si tedy vzala majetek a take podle zakonu, ktery pred tim schvalila. Podle Vas vse v poradku byl toPreci platny zakon.. Rok 1620 po Bile hore byla rosahla konfiskace majetku a evangelici museli prchnout ze zeme. Majetky prodavali pod tlakem casu a nekterym byl jednoduse ukraden. A preprodan novym majitelum. Prišli jsme o šlechtu a od te doby jsme meli slechtu s cizim prijmenim. Take se porad hlasi o majetek, ale uz jsksi zapominaji sdelit jak k nemu prisli. Oboji ma jedno spolecne rok 1620 a 1948 bylo sebrani majetku z pozice silnejsiho. Zrovna jako v roce 2022 pri O2. Na nejaky pravo a spravedlnost pres soudy zapomente, papiry listiny jsou jen teroeticky platne. Realita je ponekud v nasich podminkach jinde (východně). Zaverem v soucasnosti rohoduje a tak i v minulosti rozhodovalo pravo silnejsiho, a ne nejaky zakon a pravo.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 09.02.22 11:29  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240948)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Pěkně trefně a výstižně napsáno.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 09.02.22 14:34  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ano, napsal jste to správně, platí právo silnějšího a tudíž naprostý majoritář má právo rozhodovat, zda vytěsní a nebo zda společnost zruší s likvidací. Pokud majoritář rozhodne o zrušení společnosti s likvidací a následným vyplacením podílu (tedy i Vám) = likvidační zůstatek, pak podle Vaší logicky to bude také zneužití práva, jelikož jste s tím jako minoritář nesouhlasil a chtěl pokračovat v účasti na společnosti. U squeezu proste majoritář rozhodl o "částečné likvidaci společnosti" a část bude pokračovat a část podílníků vyplatí. Vaše srovnání, že "naši politici jsou gauneři" a že toto připustí je nepřípadné - možná nevíte, že v U.S.A. ve většině států federace k vytěsnění stačí, aby někdo získal 50% + 1 akcii podílu na společnosti, u nás je to 90%.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 09.02.22 18:11  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240948)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ne tak úplně. Taky jsou státy, kde major získává větší procenta svého podílu na emitentovi prostým nákupem na Burze. Od tohoto byly Burzy založeny a ne že ne. Dělá se to tak, že když chce majoritní vlastník zvyšovat svůj "koláč", tak zvýší cenu na poptávce. Mnohdy byli menšinoví akcionáři ve stejné pozici /// chceš koupit - nakup / chceš prodat - nabídni k prodeji. A tak se ke spokojenosti akcionářů stávalo, že cena jejich akcií rostla tak vysoko, za jakou byl ochoten většinový vlastník zaplatit. Jelikož do burzovního systému vtrhly později mafie, mělo za následek korumpování politiků, kteří uzákonili zákony, o kterých píšete - tedy vyvlastňování. A tak tedy opakuji - tohle už není trh, ale neurvalost silnějšího, tedy s kapitalizmem to již nesouvisí a s právním prostředím už vůbec. Nějak mám dojem, že se zde vytrácí ono burzovní kouzlo nabídka/poptávka. V našem případě zatoužila PPF po 100% ovládnutí Telekomunikací a místo aby nabídla cenu za nákup, tak tuhle slušnost obešla a využila mafiánský zákon o legitimní krádeži.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 09.02.22 23:40  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Obávám se, že se argumentačně míjíme. Majoritní akcionář, tím spíš ten s 90% podílu a více, má právo i odejít z burzy a nebo přeměnit akcie na listinné. Pak budete ještě v horší pozici, než u vytěsnění, protože ztratíte burzovní "trh". Máte právo nazývat vytěsnění "legitimní krádeží", ale pak nemá další diskuze smysl. Česká republika MUSELA přijmout vytěsňovací mechanismus, ukládá jí to směrnice „Třináctá směrnice 2004/25/ES“) už v roce 2005 ! Ostatně disproporce mezi právy a rizikem majoritního a minoritních akcionářů zapříčiněná tím, kdy v této situaci majoritní akcionář nese více rizika než ostatní minoritní akcionáři, aniž by mu toto bylo jakýmkoli způsobem kompenzováno vyšším relativním výnosem z drženého podílu na základním kapitálu, bylazákladním motivem vzniku institutu squeeze-out v řadě právních řádů zemí s rozvinutým kapitálovým trhem.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 13.02.22 09:50  Dalibor  (232445)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Četl jste někdy stanovy společnosti O2? Dle toho co pišete patrně nikoliv. Doporucuji pro rozšireni obzoru a pochopeni cele veci si jej precist. Pri cteni se zamerte na hlava II. Oddil č.5 a bod c.5-6-7. ( nepamatuji si to presne) Spolecnost musi pristupovat k akcionarum stejne a nemela by jednomu rici ze konci a druhy pokracune. At majoritni, nebo minoritni akcionar by mel mit stejna prava. Mel by jste rozlisovat akcionar a vedeni spolecnosti. Pres vedeni spolecnosti by navrh o vytesneni minorit dle stanov vubec nemelo dojit k hlasovani o tomto zamyslenem kroku. Za predpokladu, ze by se dodrzovaly presne stanovy. Jinak jak pisete ze o statnich urednicich ze je si myslim ze jsou gauneri, tak Vas mohu ujistit, ze di to nemyslim.Myslim si toto gauneri nejsou jen proste pracuji pro nekoho jineho. Apropo vite ze me nikdy nenapadlo okrast (sebrat majetek) souseda, kolegu v praci, nebo prisediciho v restauraci, nic by na mem jednani nezmenilo ani to, ze by to bylo legalizovano statem. A ze tech prilezitosti behem zivota bylo. Asi jsem blbec co. Mejte se at se dari.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.02.22 10:14  Kost  (241142)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

To je snůška blábolů. Já si taky nemyslím, že majoritní vlastníci chodí krást jablka sousedům. Ale již několik soudů o doplatek drobným akcionářům prohráli. Uznal soud, že okradli minoritáře, uznal. Byli za to trestáni? Nebyli, protože to dle našich soudů není trestní čin. Akorát museli minoritám doplatit. A od kdy u nás neexistuje korupce? Státní zaměstnanci pracují pro někoho jiného a nejsou gauneři? Stát je platí za to, že pracují pro někoho jiného? Přijde mi, že vy taky kopete za někoho “jiného”.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.02.22 11:58  Dalibor  (232445)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Nekoukejte na to zda je to ukradene jablko ci cokoliv jineho. Koukrjte na princip. Za koho kopu? Tak na to Vam odpovim. Za sebe. Cilem bylo vytvoreni pasivniho prijmu, az pojdu do duchodu. Jenze diky tomu zakonu o vytesneni se pomalu luxuje mistni burza a pocet moznosti kam investovat se snizuje.Prijmuti Eura v nedohlednu.Castecne mam nainvestovano i Eurozone, ale ... riziko me moc zrpvna netesi. Co se tyka oznaceni nekoho gaunerem - nezlobte se, ale jde o urazku. Cim vic se v tom vytesneni vrtam , tim vic zjistuji, v jakem ze to pravnim state zijeme. Vubec jsem netusil jaka to je katastrofa. Vas prispevek me obohatil o dalsi skutecnost, ze pokud dojde k protiplneni pak byl vlastne spachan trestny cin. Pokud nekomu vznikne škoda nad 10 tis. Jedna se o trestny cin. Dale me stve to pravni prostredi. Vytesneni je proces, ktery jen pri prvnim ohledani porusuje hned tri body zakladni listiny lidskych prav a svobod. Jak tohle mohlo projit do legislativy a to to jeste prezkoumaval ÚS a nic neshledal.( vim, ze se nic nezměni a je to adi fakt ztrata času.) Mějte se at se dari.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 15.02.22 13:27  Frenky  (238814)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Dobrý den pánové

a moc Vám děkují za věcnou, slušnou a bez ubohých invektiv odbornou debatu. Je to pro mě velké povzbuzení, že se na tomto webu prezentují i odborně zdatní, zkušení a sebevědomí lidí. Už ve mě vítzězilo přesvědčení, že tu jsou jen zamindrákování a malilinkati lidičkové, kteří si zde anonymně lečí své vnitřní problémy. Takže ještě jednou - děkuji.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 10.02.22 12:00  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Problém není samotné vytěsnění. Problém je v tom, že majoritní akcionář sám určuje výkupní cenu, mnohdy mafiánským způsobem. A dozor ze strany státu spočívá v tom, že jim zkontroluje zda tam nemají formální chyby a okrádání drobasů je jim šumák. Už vícekrát jsem se setkal s tím jak majoritář brečel jak ho ninoritáři vydírají a hned příští rok si vyplatil dividendu na akcii vyšší než byla cena odkupu. Ale to už nikoho nezajímalo. Nevím o jaké ztrátě času se tady mluví. Pokud se drobas přihlásí k nějaké skupině, tak zaplatí 50hal/akcii. Tedy mu hrozí max. ztráta 0,19% z ceny vytěsnění. Když skupina prosadí doplatek 1Kč tak už vydělává. A přihlásit se do skupiny zabere méně času než tady psát příspěvek o ztrátě času.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.02.22 12:02  Milionář  (229098)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

A tebe bude bavit čekat na výdělek 0,5 haleřů třeba 2 roky? Mě by to nebavilo :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 10.02.22 12:15  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Tak za prvé. 50 hal byl jen extrémní případ. To by každá právnická kancelář zabalila hned, protože by nevydělala. Ty jsi zřejmě z těch co by každý den vyhlížel pošťáka jestli to už nese. Já bych na to za měsíc pozapomněl a za dva nebo více let se zaradoval, že si můžu přilepšit na dovolené a pod. Ale ty jsi milionář, tak co se pleteš mezi drobase.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 10.02.22 12:20  Milionář  (229098)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

V dnešní době je milionář každý, kdo vlastní třebaj jen byt :-D Samozřejmě je 50 haleřů extrém. Já to myslel tak, že fakt čekat třeba na 5-10 korun za akcii další 2-3 roky by nikoho nebavilo. Ty peníze co ti v tom leží ti mohou vydělat jinde daleko více.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 10.02.22 12:49  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

No koukám, že nejsi sám kdo neví o čem mluví. Těch 270Kč dostane na ruku každý, ať už bude žalovat nebo ne. Kolik musíš mít akcií aby ušetřený poplatek stál za novou investici? 20000 akcií tj. 10000Kč nebo více? A kdo ti zaručí, že ta nová investice bude vynášet?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.02.22 12:28  Kurz  (241008)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ty peníze tam leží jen do konce výplaty, tak na ČEZu by za poslední půl rok asi vydělaly více, ale třeba dopředu nikdo neví kdy co a jak moc stoupne.

Mít je tam od poslední divi se teď jeví jako ne zrovna ideální investice, co zpasí jen velmi vydařené vyrovnání soudní cestou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Akcie TELEFÓNICA O2 C.R, další stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Akcie TELEFÓNICA O2 C.R

Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie TELEFÓNICA O2 C.R.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie TELEFÓNICA O2 C.R e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie TELEFÓNICA O2 C.R.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +1.19% 
 ČEZ  914.00  -0.76% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 163.00  +2.11% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  282.00  -0.70% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  96.10  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.80  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  -1.23% 
 VIG  774.00  +0.52% 
Komodity online
 Ropa 83.92 USD 17.05   
 Zlato 2415.48 USD 17.05   
 Stříbro 31.50 USD 17.05   
 Káva 205.83 USD 17.05   
 Cukr 18.11 USD 17.05   
 Bavlna 75.96 USD 17.05   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.